Wednesday 18 November 2009

Lovely Clusters



Rachel, whose blog Lovely Clusters I enjoy very much, has recently given her readers a chance to create a cluster of their favourite things - you can pick out 9 items you think look great together and arrange them in a collage. It's like making a mini Etsy treasury without waiting for the free spot!
A few days ago I proposed my own 3x3 sellection, inspired by snowflakes - and it got published! You can see more of the reader-curated clusters HERE...

6 comments:

  1. Hello, Damjana! So glad you came to visit me at Brynwood and enter my drawing. I'm also tickled that I'm your Ornament Swap partner. Tell me...do you prefer a purchased or a handmade ornament? I'm looking forward to mailing yours out soon. Just click on my email link on my blog to let me know your preference.
    I'll be back to explore your blog soon!
    xoxo
    Donna

    ReplyDelete
  2. Ohh I wasn't aware of this feature. I'll have to go make my own cluster soon! Yours is lovely by the way :)

    ReplyDelete
  3. Love your cluster of a winter wonderland!

    ReplyDelete
  4. Čeprav imaš vse komentarje v angleščini, se bom držala materinščine. Noro sem bila navdušena,ko sem ugotovila, da se pod imenom Loddelina skrivaš ti!! Preko različnih ljudi (Primož Kališnik, Špela F...) spremljam tvoje kozmopolitanstvo, potem pa te najdem pod svojimi komentarji!! Sedaj, ko bom nekaj mesecev počivala v "brezdelju", se bom večkrat napasla na tvojih kreacijah! Sem veliko slišala o njih, pa žal nikoli videla!! TG za medmrežje!

    ReplyDelete
  5. Umetnica si prava...Pozdravček od "Drobničke". Vidiš, kako majhen je svet in kje se staknemo.Sedaj bom večkrat zašla tudi na tvojo stran. Bay, bay

    ReplyDelete
  6. Hej, punci, kako lepo vaju je videt - pa kako fejst sliki imata, kdo si upa reči, da smo že dame v najlepših letih...

    Dajta se mi kaj na mejl javit, da ostanemo v stiku!

    ReplyDelete

Loddelina designs - since 2001

Related Posts with Thumbnails