Tuesday 9 October 2012

Christmas tree ornaments

I love my little house brooches and have a lot of fun making them, picking little fabric leftovers and matching them with tiny pieces of wool felt. The truth is they don't sell as much as they seem to be popular by Etsy treasury makers, but I don't give up :)

This holiday season I decided to try out another tiny house design, a set of three house ornaments, embroidered with holiday message of love, hope and peace. Ornaments hang from a long organza ribbon and are ready to attach to a tree or any other place in your home.

So far I have listed two sets of ornaments in my shop, there are more in the making, so stay tuned...




Okraski za božično jelko

Rada imam moje male hiške broške in uživam, ko zanje izbiram ostanke blaga in koščke volnene polsti. Sicer se še daleč ne prodajajo tako množično, kot jih sestavljalke zakladnic na Etsyju uvrščajo v svoje zbirke, a jaz se ne dam :)

To predbožično sezono sem se odločila preizkusiti nov izdelek, set treh majhnih hišk z izvezenim sporočilom ljubezni, upanja in miru. Hiške okraski visijo na dolgem traku iz organce in zo pripravljene za obešanje na jelko ali kamorkoli drugam v vašem domu.

Zaenkrat sem v trgovino dodala dva seta obeskov, a v delu jih imam še nekaj...





1 comment:

  1. Moja tvoja hiškasta broška se še kar potepa z mano, upam, da jih čimveč najde prijazen dom. So res sladke. Tako kot tile ornamenti ♥

    ReplyDelete

Loddelina designs - since 2001

Related Posts with Thumbnails